Informacja dla Pacjentów

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego informujemy, że nie będziemy udzielać świadczeń medycznych pacjentom, u których występuje gorączka, kaszel lub duszność. W takich przypadkach prosimy o kontakt z najbliższą Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną (całodobowo: 540022816) lub Infolinią NFZ (Tel. 800 190 590).

Jeśli wykazujecie Państwo objawy choroby, albo mieliście kontakt z osobą chorą lub przebywającą za granicą, prosimy o odwołanie lub przełożenie wizyty, pozostanie w domu i nawiązanie z nami kontaktu telefonicznego.

W trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, raz jeszcze prosimy o nieprzychodzenie na wizyty z osobami towarzyszącymi.

Jednocześnie informujemy, że w Klinice Galena przestrzegamy ostrego reżimu sanitarnego. Placówka jest stale dezynfekowana i wietrzona. Każdy pacjent zobligowany jest do dezynfekcji rąk przy wejściu do przychodni.

Prosimy, by na wizyty przybywać punktualnie, aby do minimum skrócić czas pobytu w klinice. Jeśli w trakcie oczekiwania na przyjęcie przez lekarza w holu placówki znajdować się będzie większa ilość pacjentów, recepcjonistka poprosi Państwa o oczekiwanie na zewnątrz oraz poinformuje o gotowości lekarza do przyjęcia.

Informujemy również, że przy umawianiu lub potwierdzaniu wizyty pracownik recepcji przeprowadzi z Państwem obowiązkową ankietę epidemiologiczną:

– Czy występują u Pana/Pani objawy infekcji wirusowej, tj. kaszel, duszność, podwyższona temperatura?

– Czy w ostatnich 14 dniach przebywał/ła Pan/Pani poza granicami Polski?

– Czy miał/ła Pan/Pani kontakt z osobą chorą lub osobą, która poddana jest diagnostyce na obecność infekcji koronawirusem lub przebywa w kwarantannie?

Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.

Zespół Kliniki Galena

+48 33 816 11 00